Close
Τηλεφωνικές Παραγγελίες 210 98 24 825 210 98 20 829
(0) προϊόν(τα)
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
    Filters
    Γλώσσα
    Αναζήτηση

    Αποστολές & Επιστροφές

    Αποστολή Προϊόντων

    Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η Εταιρεία συνεργάζεται με υπηρεσία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική (courier) και πρακτορεία μεταφορών (για παραγγελίες εκτός νομού Αττικής), προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής που υπολογίζονται από το σύστημά μας αφορούν αποστολές με Πρακτορεία μεταφορών και παραλαβή των προϊόντων από την έδρα των μεταφορικών. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί τα προϊόντα να αποσταλθούν με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier - Γενική Ταχυδρομική) θα πρέπει απλά να μας το δηλώσει κατά την παραγγελία. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Εταιρείας, (δωρεάν μεταφορικά σε Αττική – Δείτε τους όρους παρακάτω) οι οποίοι θα ενημερώνονται για το ακριβές κόστος της εκάστοτε αποστολής πριν από την υποβολή της τελικής τους παραγγελίας. Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Εταιρεία δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

    Εφόσον τα είδη είναι διαθέσιμα, ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.

    Παραλαβή από το κατάστημά μας

    Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης.

    Αποστολή με δικά μας μεταφορικά μέσα

    Εντός νομού Αττικής, μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία στο χώρο σας με δικά μας μεταφορικά μέσα.

    Στις περιπτώσεις παράδοσης προϊόντων μεγάλου όγκου (παλέτες πλακιδίων, μπάνια, έπιπλα μπάνιου κλπ.) τα προϊόντα μεταφέρονται έως την είσοδο (ισόγειο) της διεύθυνσης που θα μας υποδείξετε.

    Αποστολή με μεταφορική εταιρεία

    Σε περιοχές εκτός νομού Αττικής, όπως επίσης και για παράδοση εκτός Ελλάδος, παραδίδουμε την παραγγελία σας με μεταφορική εταιρεία (αν θέλετε μπορείτε να μας υποδείξετε τη μεταφορική εταιρεία που επιθυμείτε στις παρατηρήσεις του καλαθιού). Στην περίπτωση αυτή παραλαμβάνει ο πελάτης από το κοντινότερο υποκατάστημα της μεταφορικής εταιρείας την παραγγελία του.

    Αποστολή με ταχυμεταφορά (Courier)

    Για παραγγελίες μικρού όγκου υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με courier εντός και εκτός Ελλάδος.

     

     

    Διευκρινίζεται ότι η εταιρία μας αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς και ακεραιότητας των προϊόντων αυστηρά μέχρι το σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης και το οποίο έχουμε αποδεχθεί.

     

    >ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για παραγγελίες άνω των 100,00 ευρώ (συμπ ΦΠΑ)

    Η εταιρεία μας παραδίδει δωρεάν σε όλες τις περιοχές της Αττικής για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 100,00 ευρώ συνολική αξία.

     

    >ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

    Ενδεικτικά το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων ανάλογα με τα κιλά(KG) διαμορφώνονται ως εξής:

    >1,0-5,0kg : 6,00ευρώ

    >5,1-10,0kg : 8,00ευρώ

    >10,1-15,0kg : 10,00ευρώ

    >15,1-30,0kg : 15,00ευρώ

    >30,1-40,0kg : 20,00ευρώ

    >40,1-50,0kg : 25,00ευρώ

    >50,1-60,0kg : 30,00ευρώ

    >60,1-70,0kg : 35,00ευρώ

    >70,1-80,0kg : 40,00ευρώ

    >80,1-90,0kg : 45,00ευρώ

    Σε περίπτωση μεγαλύτερου σε k g φορτίου θα προηγείται συνεννόηση με τον πελάτη.



    Κίνδυνος Ζημίας ή Καταστροφής Προϊόντων

    Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στους πελάτες μας ή στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.

    Για παραδόσεις εκτός Αττικής:

    Για καταστροφή προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη.

    (Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά)

     

    Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση / Έξοδα Επιστροφής Προϊόντος στην εταιρεία

    Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

    Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. .  Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρία μας μπορεί να μην αποδεχθεί την  επιστροφή και αντικατάσταση του.

    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του στις ακόλουθες περιπτώσεις:

     

    • σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε πίσω το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση με την μεταφορική που σας έχει αποσταλεί από την εταιρεία μας. Τα έξοδα μεταφορά επιβαρύνεται η εταιρεία μας.

     

    • σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του(DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.



    • Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή , παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων).Εάν η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα και του πελάτη.  Σε περίπτωση που το προϊόν είναι χτυπημένο πριν την μεταφορά με το πρακτορείο (για περιοχές εκτός Αττικής), τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.

     

    • στις περιπτώσεις που απλώς επιθυμείτε να το αλλάξετε με κάποιο άλλο, υπό τον όρο ότι το προϊόν που αγοράσατε είναι «Άμεσα Διαθέσιμο» και όχι «Κατόπιν Παραγγελίας». Στην περίπτωση αυτή το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη και θα πιστώνεται (επιστρέφεται) στον πελάτη το 95% της αρχικής αξίας του προϊόντος , για λειτουργικά κόστη και κόστος επιστροφής του προϊόντος στον προμηθευτή.

     

    Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης πριν με την εταιρεία μας και να χρησιμοποιείται ο ίδιος μεταφορέας που έκανε την αρχική αποστολή του προϊόντος.

    Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η τηλεφωνική ή γραπτή (μέσω email) επικοινωνία σας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας.

    Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

    Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται προϊόντα από τις κατηγορίες Έπιπλα Μπάνιου, Προϊόντα Προσφοράς , Εκθεσιακά , προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί ή προϊόντα των οποίων οι κωδικοί είναι κατηργημένοι και ο πελάτης είχε ενημερωθεί γι' αυτό πριν την αγορά.

    Τέλος, το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αγορά του (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής).